Rabu, 18 Julai 2012

~HERBALIFE~

HERBALIFE......World class nutrition products 

Info:
 Saya baca dalam majalah kesihatan, kita kena bekalkan 7 jenis vitamin kepada tubuh kita iaitu Vitamin A, B2, B5, C, D, E & K. Saya check pada Formula 1 jika ia bekalkan vitamin2 tersebut, saya terkejut rupanya2 F1 bekalkan lebih!! Jika kita tgk label, kita nampak vitamin A, C, D, B6, B12.. vitamin lain ialah di sini; Biotin (Vit H), Panthothenic Acid (Vit B5), Thiamin (Vit B1), Riboflavin (Vit B2), Niacin (Vit B3), Folate (Vit B9) & Soy oil (Vit E). Vitamin K pula kita lengkapkan dari pemakanan harian iaitu dari sayuran2 hijau. Patutla orang2 Herbalife sihat2, awet muda, bertenaga & positif !!!


Bagus bukan? Ianya mengandungi vitamin2 yg tubuh kita perlukan seharian. Saya consume HERBALIFE FORMULA 1 dua kali sehari. Rase sedap dengan 5 perisa enakkkk sgttt.... 

Why dont u all get for ur own now!! rasanya sedap, n bonus boleh improve kesihatan kita lagi. bagi yg nk kuruskan badan pun boleh, naikkan berat badan pun boleh bagi yg terlampau kurus sangat. satu rangkaian produk yang boleh buat macam2 jenis action. Sememangnya HERBALIFE adalah satu rangkaian produk yang SUPERB AMAZING!!!

Psst: Jika berminat nak try, hubungi la saya. Saya HERBALIFE PERSONAL WELLNESS COACH. Mean saya merupakan DISTRIBUTOR HERBALIFE YANG BERDAFTAR. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan