Jumaat, 20 Julai 2012

FAQ Herbalife




Tetapi kepada pengunjung blog ini , saya akan tulis beberapa FAQ yang sering saya perolehi daripada email, SMS atau telefon.
S: Bagaimana Herbalife boleh menurunkan berat badan
J: Herbalife merupakan “replacement meal powder” yang berkalori rendah dan bernutrisi tinggi yang berfungsi sebagai pengganti makanan yang mengawal pengambilan kalori harian anda. Jika pengambilan kalori berkurang daripada penggunaan kalori, maka badan akan menukar lemak kepada tenaga, oleh itu pengurangan berat badan akan berlaku.

S: Saya dah guna produk herbalife, tetapi tak ada perubahan pun berlaku.
J: Sebelum menggunakan produk, adakah anda telah mengukur ukur lilit badan, berat badan, penyakit yang anda hidapi dan sebagainya. Kadang-kadang sebelum mengurangkan berat badan, herbalife akan meningkatkan kualiti kesihatan anda terlebih dahulu sebelum pengurangan berat badan berlaku. Kadang-kadang ukur lilit badan akan mengurang terlebih dahulu. Tetapi ia juga bergantung kepada disiplin anda dalam menggunakan produk ini. itulah gunanya coach.

S: Bolehkah saya mengurangkan 5kg,10kg,15kg sebulan? (biasanya jumlah ni la yang biasa di tanya)
J: Bergantung kepada keadaan badan anda, ada yang seminggu boleh kurang sebanyak 2 kg, ada yang 2 bulan 1 kg. Ia juga bergantung kepada disiplin anda dalam menggunakan produk herbalife. Coach anda akan mengajar anda bagaimana cara untuk capai target masing-masing.

S: Jika saya telah mencapai berat badan yang saya inginkan, bolehkah saya berhenti menggunakan herbalife?
J: Tujuan menggunakan produk herbalife adalah untuk mengajar anda bagaimana untuk mengawal pengambilan kalori, jika setelah mencapai berat badan ideal anda dan tidak mahu menggunakan produk herbalife, anda mestilah mengawal pengambilan kalori seperti mana anda mengabil produk herbalife, jika tidak berat badan anda akan naik juga.

S: Bagaimana saya ingin mendapatkan produk herbalife?
J: Produk herbalife di jual menggunakan sistem jualan langsung, tetapi pusat pengedaran hanya terletak di KL, Kuching dan Kota kinabalu. Oleh itu, untuk mendapatkan produk, anda hanya boleh dapatkan pada pengedar bebas. Kalau nak beli melalui saya, polisinya adalah seperti berikut:
i) SMS, whatapp atau email produk yang anda ingini sama ada starter pack now atau F1 sahaja atau tea sahaja atau F1 + teamix di samping perisa F1 yang anda mahu sama ada coklat, vanilla, cappuchino, strawberry atau tropical fruit.
ii) Kemudian saya akan balas SMS, whatapp atau email anda dan saya berikan harga serta no akaun saya.
iii) Jika anda bersetuju, anda bank-in kan melalui m2u  serta alamat penghantaran, setelah itu, saya akan membuat order dan produk anda akan di hantar ke alamat yang anda berikan. Jika anda berdekatan dengan kediaman saya, saya juga boleh memberikan secara by-hand tetapi anda mesti bank-in harga produk terlebih dahulu.
Sebenarnya, banyak lagi soalan yang saya terima, tetapi soalan di atas adalah soalan yang sering saya terima. Sekiranya tulisan saya kali ini bersifat sombong dan bangga diri, saya minta maaf, tetapi itulah realitinya perniagaan ini. Anda membeli produk dengan A, anda mesti suruh A bimbing anda bagaimana untuk menggunakan produk dengan efektif.
sekian dahulu buat kali ini, kita berjumpa lagi pada artikel yang akan datang.
# bila anda betul2 serius dengan kesihatan tubuh badan anda, anda tidak akan berkira jumlah yang anda bayar untuk mendapatkan sesuatu yang sangat valueble for your own body. beli baju mahal2, beg mahal2 tp semua tu luaran sahaja, Bagi la badan kita makan benda yang mahal2 jugak sebab nakcantik luar kena cantik dari dalam. tiada guna bergaya dengan barang perhiasan mahal2 jika tubuh badan anda menanggung kesakitan dalaman#

IKHLAS DARI HATI...
~Admin~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan