Isnin, 3 Disember 2012

Something about HERBALIFE!! Part1

salam...sangattt lame tak update blog ni. soryy, buzy ngn majlis kawen :)
semalam baru balik dari STS PUTRAJAYA. sangat luar biasa kerana saya dengar perkongsian dari PRESIDEN TEAM, HERBALIFE INDONESIA, Ibu Feny Hernawati & Suaminya. Amazing sebab suaminya berjaya lose weight dalam 20kg sebulan dengan produk NUTRISI HERBALIFE!!!!
Ramai yang beranggapan HERBALIFE ni ubat kurus tapi kenyataanya HERBALIFE ADALAH MAKANAN KESIHATAN!!! Betulkan tanggapan anda semua tentang produk HERBALIFE ini.

HERBALIFE ni dah bertapak kat dunia ni dah 32tahun. anda sendiri boleh fikir apa yang buat syarikat ini bertahan sampai tahap ini. dan sekarang HERBALIFE dah masuk ke 87 buah negara kat dunia!!! Wow, bagi saya ianya sangatttt luar biasa!!! that's mean dah 87 Kementerian Kesihatan yang dah luluskan produk HERBALIFE ini!!! Menarik sekali kan!! Dan lagi luar biasa HERBALIFE ini dah tersenarai dalam NYSE taw!! Bagi yang involve dengan saham taw macam mana kedudukan sesebuah company untuk diesnaraikan dalam NYSE. Mestilah satu syarikat yang sangat stabil kan.

Pengasas HERBALIFE, Mark Hughes cipta produk ini bermula dari kisah hidupnya. Emaknya sanggup menelan segala ubat2 kurus hingga membawa maut hanya kerana nak turunkan berat 5kg!!! dari situ Mark Hughes belajar dunia herba hingga ke negara China dan sekembalinya dia ke negara asalnya, Mark Hughes berjaya mencipta amazing produk iaitu FORMULA 1.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan